BÉT50 - Vállalatok
-
Családi ötletből kipróbált építőipari cég lett a G-Plan - G-Plan Építő Kft.
Kis családi vállalkozásból lett helyileg meghatározó építőipari szereplő a G-Plan Építő Kft., amely elsősorban útépítéseket végez a Dél-Dunántúlon. A cég útja a folyamatos fejlődés, de a története során a nagy mérföldkövek elérése mellett egy fontos tapasztalat is adódott.
-
A digitális szellemi hozzáadott érték diadala - Honeycomb Kft.
A közép-kelet-európai piac sajátosságait kihasználva, két globális óriás között jelentős szeletet hasított ki magának a budapesti központú vállalkozás.
-
Kondiparkokkal a világ élvonalában - KATKER 2005 Kft.
Az edzőként dolgozó Katona Zoltán jól látta, hogy a sportklubok számára szűkös a választék sportszerekből, edzéseszközökből, azért alapította meg a KATKER 2005 Kft.-t, hogy a sportágakat minél teljeskörűbben kiszolgálja minőségi felszereléssel. A nagy üzletet azonban a kültéri kondiparkok fejlesztése és gyártása hozta meg, amelyekkel már tizenöt országban vannak jelen, és most készülnek meghódítani az amerikai piacot.
-
Komplex IT szolgálgatásokkal a tőzsdére - Kermann Műszaki Fejlesztő Zrt.
A vállalati kultúrát a transzparens kommunikáció jellemzi, ahol mindenki nyugodtan elmondhatja a véleményét. A céltudatos építkezés, a szolgáltatási ágazatra fókuszálás jellemzi a tőzsdére készülő vállalatot.
-
Hibátlan, tiszta ízű bor - Koch Borászat Kft.
Sváb ősei tradícióját vitte tovább Koch Csaba, amikor harminc évvel ezelőtt a nagyapjától kapott törpebirtokon elkezdett szőlőt művelni. Ám azt még nagyszülei sem sejtették, hogy unokájuk egykor hatalmas, 150 hektáros birtokot fog igazgatni, amelyen csak a tavalyi évben harmincezer mázsa szőlőt dolgoztak fel.
-
A könyv él! - Líra Könyv Zrt.
Az egyik legnagyobb magyar könyvkiadó és könyvkereskedelmi hálózat az alapítás óta családi vállalkozásként működik. A növekedés egyetlen időszakban tört meg: a 2008-as válságot követően.
-
Az egészségügy szolgálatában - Medirex Zrt.
A több mint 30 éves Medirex Zrt. által forgalmazott termékekkel a hazai lakosság jelentős része – ha tudtán kívül is – nap mint nap találkozhat, hiszen nincs olyan egészségügyi intézmény az országban, ahova a cég ne szállított volna legalább egy-egy kisebb berendezést az évek során. A három évtized alatt világszínvonalú multinacionális cégekkel dolgoztak együtt, de az irányítást sosem engedték ki a kezükből és sikeresen vitték véghez a hazai KKV-k egyik legkomolyabb kihívását: a generációváltást is. A cég az ország meghatározó egészségügyi beszállítójává vált, a folyamatos organikus növekedés mellett akvizíciókkal is növelnék piaci súlyukat a szegmensben.
-
Sokrétű tevékenységi kör, biztonságos jövőkép a MENTO csoportnál - MENTO Környezetkultúra Kft.
Eredetileg a hulladékkezelés jelentette a kiindulópontot, mára azonban a -hasznosítás, rekultiváció, építőipar és gépkereskedelem, sőt, mezőgazdálkodás is színesíti az összképet a MENTO csoport életében. Az egymásból következő tevékenységek diverz bevételi szerkezetet, és hosszútávú biztonságot jelentenek a vállalatoknak, melyek jövőjét a sikeres generációváltás is segíti.
-
Garázsból a piac élvonalába: a Metál-Sheet Kft. története - Metál-Sheet Kft.
Igazi „self-made man”, saját magát és cégét egyaránt felépítő első generációs vállalkozó Harangi Emil, aki egy bosszantó mobilgarázs megjavításától jutott el addig, hogy cége mára a legnagyobb szendvicspanel és trapézlemez gyártók között szerepel a hazai piacon. A Metál-Sheet Kft. története egyúttal egy sajátos élettörténettel is párosul.
-
Unikornist építenek, személyre szabva - Optimonk International Zrt.
Az első magyar unikornist, azaz egymilliárd dollárt meghaladó piaci értékű céget tervezi Debrecenből a nemzetközi piacokra kilőni Zajdó Csaba, a webshopok fejlesztésével foglalkozó Optimonk International alapítója. Az optimista terv szerint öt éven belül.