A Future FM különösen nagy energiát és figyelmet fordít a munkakörülmények állandó fejlesztésére és jobbítására, a megállapodások és határidők betartására, a cégnél dolgozók elégedettségének és motivációjának fenntartására, illetve képzésére, oktatására. Öt éve indították a Future Akadémia belső vezetői képzési rendszert, melynek keretében igazgatóik személyre szabott oktatást kapnak, motivációs és kommunikációs tréningeken vesznek részt, valamint prezentációs technikákat tanulnak.
Az 1991-ben alakult Future FM-et a kellemes munkahelyi hangulat miatt is kedvelik az alkalmazottak, hiszen az évente megtartott sportnapon és az üzletáganként megrendezett csapatépítő tréningeken a tanulás mellett kikapcsolódhatnak, lazíthatnak a kollégák, partnerek.
A munkaerőhiány azonban erre a területre is rányomja a bélyegét, hiszen a fizikai dolgozók akár havi plusz pár ezer forintért is hajlandók munkahelyet váltani. De akik a jobb fizetés reményében ki is lépnek, pár hónap után visszatérnek, itt ugyanis mindig időben fizetnek, a kollégák tényleg a megígért összeget kapják meg a számlájukra, ráadásul a munkaeszközök is korszerűek és hatékonyak. Ez a konstrukció bevált a cégnél, és nemcsak a fizikai, de az irodai dolgozók esetében is van lehetőség új területen, munkakörben kihívásokat keresni. Magára a vállalati kultúrára és a működésre is ez a rugalmasság a jellemző – foglalja össze Szigedi László tulajdonos.
A cég tevékenységi köre az elmúlt évek során, a partnerei igényeihez igazítva folyamatosan bővült. Például a műszaki üzemeltetésbe akkor vágtak bele, amikor 1998-ban a Hattyúháznál erre a szolgáltatásra kiírtak egy pályázatot. Jelenleg pedig a takarítás mellett kertészettel, biztonsági szolgáltatásokkal, étkeztetéssel, iratkezeléssel és gépjárműflotta-kezeléssel is foglalkoznak.
Ma már több mint kétszáz partnerük van: a megrendelőik között pedig akadnak irodaházak, sport- és kulturális intézmények, bankok és gyárak is.
A fentiekben jelzett lojális és motivált munkatársak, az eredményes humánpolitika és vállalati kultúra mellett az innováció, a rugalmasság, a korrekt üzleti és emberi kapcsolatok, a transzparencia a legfontosabb versenyelőnyük. Ezek az értékek jelennek meg letisztultan a társaságnál közismert és mottóként használt 3T-ben (teljesítmény, tudás, tisztelet) – vallja Szigedi László a sikerük titkáról.
A Future FM-nél hisznek a korrekt és transzparens munkavégzésben. Ez pedig hosszú távon kifizetődő stratégiának bizonyult. Olyannyira, hogy 2015-ben egy komoly mérföldkőhöz értek: ők látják el a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér földi kiszolgálólétesítményeinek és területeinek műszaki üzemeltetését.
A cég piacvezetői státuszának hosszú távú megtartásához folyamatosan fejleszti meglévő üzletágait, és aktívan keresi szolgáltatási portfóliójának bővítési, növekedési lehetőségeit.